№
|
Тема заняття
|
Кількість годин
|
вебінари
он-лайн
|
практичні
заняття
|
1
|
Вступ. Перевірка вихідного
рівня підготовки слухачів
|
–
|
2
|
2
|
Основні ознаки живого. Рівні
організації життя*
|
2
|
–
|
Молекулярний рівень організації
життя
|
3
|
Елементний склад організмів. Вода,
солі та інші неорганічні сполуки в організмах. Органічні сполуки в організмах
(вуглеводи, ліпіди, білки) *
|
2
|
2
|
4
|
Органічні сполуки в організмах
(нуклеїнові кислоти, АТФ). Біологічно активні речовини. Розв’язування елементарних вправ з
молекулярної біології *
|
2
|
2
|
Клітинний рівень організації
життя
|
5
|
Структурна
організація клітин *
|
2
|
2
|
6
|
Поділ
клітин *
|
2
|
2
|
7
|
Обмін
речовин та перетворення енергії.
Розв’язування вправ на моделювання процесів транскрипції і трансляції*
|
2
|
2
|
Неклітинні форми життя
|
8
|
Віруси.
Пріони. Віроїди *
|
1
|
1
|
Організмовий рівень організації
життя
|
9
|
Бактерії. Загальна
характеристика прокаріотів *
|
1
|
1
|
10
|
Рослини. Загальна характеристика царства Рослини. Тканини рослин. Вегетативні та генеративні органи
рослин*
|
2
|
2
|
11
|
Нижчі і спорові рослини. Гриби.
Лишайники *
|
2
|
4
|
12
|
Відділ Голонасінні. Відділ
Покритонасінні*
|
2
|
2
|
13
|
Тварини.
Загальна характеристика царства Тварини. Тканини тварин. Підцарство Одноклітинні.
Підцарство Багатоклітинні:Тип Кишковопорожнинні. Тип Плоскі черви*
|
2
|
2
|
14
|
Тип Круглі черви. Тип Кільчасті
черви. Тип Молюски. Тип Членистоногі *
|
2
|
2
|
15
|
Тип Хордові. Клас Ланцетники.
Надклас Риби. Клас Земноводні *
|
2
|
2
|
16
|
Тип Хордові. Клас Плазуни. Клас
Птахи. Клас Ссавці *
|
2
|
2
|
17
|
Людина. Тканини
організму людини.
Функціональні системи органів. Опорно-рухова система*
|
2
|
2
|
18
|
Серцево-судинна система. Лімфа
та Лімфообіг*
|
2
|
2
|
19
|
Дихальна система. Травна система*
|
2
|
2
|
20
|
Сечовидільна система. Шкіра*
|
2
|
2
|
21
|
Гуморальна та нервова регуляції
функцій. Рефлекс. Рефлекторна дуга*
|
2
|
2
|
22
|
Нервова система. Сенсорні системи. Вища нервова діяльність людини*
|
2
|
2
|
23
|
Розмноження організмів. Індивідуальний розвиток
організмів *
|
2
|
2
|
24
|
Спадковість і мінливість.
Селекція*
|
2
|
4
|
25
|
Розв’язування генетичних задач: моно- і
дигібридне схрещування, взаємодія алельних генів: повне і неповне
домінування, кодомінування, зчеплене зі статтю успадкування*
|
2
|
2
|
Надорганізмові рівні організації життя
|
26
|
Екологічні фактори. Середовище існування. Екосистеми.
Розв’язування задач з екології*
|
2
|
2
|
27
|
Популяційно-видовий рівень організації життя.
Біосфера. Охорона видового
різноманіття організмів *
|
2
|
2
|
Історичний розвиток органічного світу
|
28
|
Основи еволюційного вчення.
Історичний розвиток і різноманітність органічного світу*
|
2
|
2
|
29
|
Підсумковий контроль
|
–
|
2
|
Всього
|
52
|
56
|